rpp bahasa perancis kelas xi Details

Written By admin on Monday, July 9, 2012 | 12:02 AM



Info Lowongan Kerja rpp bahasa perancis kelas xi
iklan 336
Manager, Department Job function: Accounting, Finance Job position: Leasing Manager Work location: Bekasi Level of education: Bachelor’s Degree Major: Any Work experience: At least 5 years Offering salary: Not specified Requirements: – Pendidikan minimal S1 – Mature dan strong leadership – Pengalaman min 5 tahun di marketing Mall – Punya networking yang kuat di retail [...]
Accounting, Finance Job position: Accounting Staff Work location: Bekasi Level of education: Associate Degree Major: Accounting Business Administration (Finance) Work experience: At least 1 year Offering salary: Not specified Requirements: – Wanita, usia maks. 30 tahun – Pendidikan min. D3 dari jurusan Akuntansi – Mempunyai pengalaman min. 1 tahun dibidang yang sama – Dapat mengoperasikan [...]
OASIS WATERS INTERNATIONAL, PT   URGENTLY REQUIRED We are a multinational drinking water company in Indonesia is looking for professional and dynamic person and highly qualified persons to fill the following positions :   FINANCE AND ACCOUNTING STAFF Kualifikasi: Pria/Wanita, max 30 tahun Pendidikan min. D3 Memiliki pengalaman kerja min. 2 tahun Mampu menjalankan Ms

0 comments:

Post a Comment